Tema: Re: kaip mokama už darbus?
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-09 16:45:58
ai tai čia tie!
vienas plonesnis, o kitas juodais ilgesniais plaukais?
viskas normaliai - čia realybės šou filmuojamas, tyčia pasiunčiami nieko nemokantys
aktoriai, daromos neąmonės - viskas gadinama, griaunama, pinigų reikalaujama ir žiūrima
kiek žmogelis ištemps. tu virš savaitės pavarei! šaunuolis!
viskas bus gerai - tuoj iš kampų išlys operatoriai, ir laidos vedėjas praneš, kad tu
išdurtas, atsiprašys ir atsiųs profesionalių adailininkų brigadą, kuri per dieną viską
sutvarkys nemokamai ir dar pasirodys, kad teleloto milijoną laimėjai.