Tema: Re: kaip mokama u darbus?
Autorius: Teo
Data: 2009-02-09 20:37:43
skaitau, kad pralošei šitą partiją ir tiek. dabar svarbu kiek imanoma
sumažinti augančius nuostolius. tad siūlau tuos juodarankius išmesti į gatvę
(tikraja žodžio prasme, dar sau pasiliekant ką ten jie turi, jeigu turi, kad
ir ta bulgarkę). tada palaukt, kol nurims nervai ir aistros, ir surast
normalius meistrus (tai nebus lengva, ir pigu, nes niekas nenori taisyti
svetimo broko). ir pasiruošti jiems sumokėti dar antra tiek, kiek sumokėjai
tiems šūdarankiams. Ir paskum niekam nepasakoti, kaip pasilochinai... Visko
pasitaiko... Ne pasaulio pabaiga čia :) Na ir dar tam "draugui" gali gerą
pendelį įspirti :)