Tema: Re: kaip mokama už darbus?
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-09 17:00:19
"bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:gmpfp3$2n5$1@trimpas.omnitel.net...
> tyciojies is zmogaus ar rimtai toks show yra?

o tai negi tau panašu, kad realiai taip galėtų būt?
atveda kazkokius lohus kurie ne tik irankiu neturi
bet ir isvis dirbt nemoka
vien duobes ir nelygumai
kur taiso, tai dar daugiau pridirba
kabeli nutrauke
plyteles sudauze
saldytuva nutarkavo
gyvenamam bute suda mala antra savaite ir vis pinigu reikalauja
ir beje - ju gauna!
ne, čia rimtai tik surežisuotas realybės šou -
o šitas "pagalbos laiškas" tik jo reklama.