Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: Salas
Data: 2017-08-16 16:29:27
Ten  rekupas yra,  dujinis, ir kietu kuru sildymas, radiatoriai +
grindininis sildymas, vandens valymo irenginiai, vnz pinigu
priinvestuota be proto. Ten iskilimas tik virs lango, kaip suprantu per
silpna sutvirtinima virs lango idejo. Vienintelis defektas kuris ir man
paciam uzkliuvo.
O pardavejas nusipirko ~100m2 kotedza, nes turbut pradinis planas, kad
statausi ir sau ir vaikams neisdege :)