Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: ostapas
Data: 2017-08-04 13:13:43
px, bile vonia su tūliku atskirai.

"MRT"  wrote in message news:om1gvu$dvj$1@trimpas.omnitel.net...

> Paziurejau buto "irengima". Noretusi viska lupt ir padegt:) Gaila, kad
> renovacija aplenke koridoriu:D

Tai taip ir reikes daryt nusipirkus.. lygiai kaip ir tame
name siuloma apdaila reikalaus issirengimo.

> Nesakau, kad reikia simtu kvadratu gyvenamo ploto, bet su dabartiniais
> kotedzais tai tragedija. Kad ir mano ta pamineta siaures pasvaiste.
> Paskaiciavus, gaunasi 60-70kv naudingo ploto. Tai blin, vietoje tokio
> kotedzo galima paimti tiesiog erdvesni buta ir nereikes visokiu atskiru
> patalpu kaip katiline, sandeliukas zoliapjovei, sniego kastuvui etc...

Bute irgi pritruksta.. blyn.. kodel patapo reta fotke to isplanavimo
nepadizaininta
https://www.aruodas.lt/butai-vilniuje-seskineje-seskines-g-parduodamas-4-kambariu-butas-seskines-g-1-2205025/
https://aruodas-img.dgn.lt/object_61_37352703/vilnius-seskine-seskines-g-4-kambariu.jpg
(stuke euriuku uz kvadrata '82m.?.. po velniu.. na nesvarbu..)

va virtuve 8,58 = ziauriai noresis nors vieno papildomo kv. m. joje :)
kambariai = 18+11+12+14 << taip nera tokio erdvesnio.. tipo 18 "prabangiai"
tulikas/vonia = be apsisukimo manevru.
tokiam koridorius = praktiskai parazitinis plotas, tarnauja uz
"kambario privatuma" ir galimybe ateit/iseit ne per kambario zona.
Trys balkonai - vienam kastuvas, kitam zoliapjove, o treciam triusikus
dziovint.