Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: solara
Data: 2017-08-09 10:20:28
pritariu :)
Vien dėl šios aplinkybės džiaugiuosi kad gyvenam šioje pusėje. Kai prisimenu
kamščius G.Vilko gatvėje važiuojant nuo Baltupių/Jeruzalės...Brrrr..
Gaila, kad pats Lentvaris taip š*dinai  tvarkomas ...

"Nitro"  wrote in message news:ome9em$9bi$1@trimpas.omnitel.net...

Is tikro panasiai ir uztrunkama - 20 minuciu iki lukiskiu aikstes.
Susisiekimas lentvario puseje tikrai yra labai geras - aplinkkelis,
savanoriu pr.