Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: benamis
Data: 2017-08-02 13:37:11
Baisuokliai tame karaliauciaus slenyje. Jeigu jau "sneket" apie ta pacia
puse, geriau jau imciau siaures pasvaiste

"Andrius"  wrote in message news:ols8as$740$1@trimpas.omnitel.net...

Buvo svarstymai seimoj, ar normalus namas, bet uz miesto ir dirbt vaikam
taksistu ar kotedzas ten. Nugalejo kotedzas ten. Garaza turiu, bet
masinos ten nelaikau, tai tinka zoliapjovei, dviraciam, padangom, etc.