Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: solara
Data: 2017-08-10 10:40:15
Ant automobilių eksploatacijos ko gero sutaupytume.
Tai čia ~200eur/mėn būtų
Daugiau tai nematau kur .

p.s. aš apie kaimą negalvoju, man čia jau ekstrymas būtų :) Labiau trauktų į
kokį ramų , tvarkingą miestelį. Birštoną pvz :)

"For example John Smith"  wrote in message

O kaime gyvenant išlaidos ne mažesnės? Gal ir pajamų sumažėjimas neturi
labai nuliūdinti? Ar yra čia kas iš miesto su didelėm pajamom persikėlęs
į kaimą ir su mažesnėm pajamom. pasidalinkit patirtim.