Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: Arj
Data: 2017-08-11 18:38:01
jei apie kainas tai esu rades kur barboroj kai kas 5% brangiau, bet tokiu
prekiu vienetai. Esminis skirtumas yra ant akciju - fizinej maksimoj pilna
"-30%" ir pan akciju, barboroj - gerokai maziau, ten dazniau buna - "pirksi
ta sampuna uz 10Eur - pridesim dar 50ml  balzamo 15Eur vertes nemokamai".
Barboros privalumai kitur - atveza iki duru, uznesa, parenka iskart geros
kokybes prekes (pvz pas mane prie namu esancioj maksimoj rasti nepajuodavusi
kalafiora dideles sekmes reikia, is barboros kol kas pavyzdiniai)

"benamis"  parašė naujienų news:omjum8$1n0$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad ne velnio. Kainos ten tokios pacios. Mane tik nervuoja, kad ne visas
asortimentas yra ir kol sumaigau krepseli pist ties kuria nors preke raso,
kad nera galimybes uzsisakyt, nors pries 5 min viskas buvo ok.

"Nitro"  wrote in message news:omjkce$n85$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO barboroj overprice'intos prekes lyginant su fizine maksima.