Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: MRT
Data: 2017-08-02 11:54:27
> Gyvenu mažame bute, vis pasvajoju apie nuosavą namą. Bėda ta, kad aš gyvenimą užmiestyje įsivaizduoju panašiai kaip rodo
> amerikietiškuose filmuose - gatvės, šaligatviai, apšvietimas. Įdomu ar yra bent kažkas panašaus apie Vilnių, t.y kad būtų
> apšviestos gatvės, šaligatviai, būtų kur nueiti pasivaikšioti, parduotuvė ir t.t. Kiek ieškojau, tai nieko neradau. Pagrinde sodai
> su gatvelėm kur dvi mašinos neprasilenkia, arba kažkur laukuose pavieniai namai su vos pravažiuojamom gatvėm.

Tai sodai ir liko sodais.. tik sodo nameliai i vilas mutavo..

> Pats mielai kraustyčiausi į kokį mažą miestelį, bet žmonai, o gal ir vaikui reikia Vilniaus...

Na uzparinai net.. kokios nors ten Grigiskes "mazas miestelis"
dabar berods jau Vilnius :) .. nedaug liko ir Antakalniui iki Bezdoniu..
http://www.regia.lt/map/vilniaus_m?lang=0

Ar butinai uz Vilniaus?.. kiek tas "netoli"..
ir iki kurios Vilniaus puses privazineti labiau traukia?..