Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: benamis
Data: 2017-08-04 12:33:59
Paziurejau buto "irengima". Noretusi viska lupt ir padegt:) Gaila, kad
renovacija aplenke koridoriu:D

Nesakau, kad reikia simtu kvadratu gyvenamo ploto, bet su dabartiniais
kotedzais tai tragedija. Kad ir mano ta pamineta siaures pasvaiste.
Paskaiciavus, gaunasi 60-70kv naudingo ploto. Tai blin, vietoje tokio
kotedzo galima paimti tiesiog erdvesni buta ir nereikes visokiu atskiru
patalpu kaip katiline, sandeliukas zoliapjovei, sniego kastuvui etc...

"MRT"  wrote in message news:om1eds$bpl$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai i balkona tada! Ai pala, ner cia ir tokio:)
> is paukscio skrydzio atrodo, kad milzinas pamete savo lego kvadratukus

Ant vieno namuko stogo matosi, kad kazka pasidejo..
ten galima butu uzkelt zoliapjove ir kastuva :)
Bet kaina tarsi kaip buto .. erdves irgi tarsi kaip bute..

https://www.aruodas.lt/butai-kaune-eiguliuose-sukileliu-pr-4-kamb-butas-renovuotame-name-tiesiogiai-1-2295819/

  9,03 virtuve
17,18 maza maza ta svetaine
toliau 12+12+13 dydzio kamurkes kambareliai
ir kiek gaidiskas san. mazgas ir gudziu laiku..

PIRMAS AUKŠTAS 48 kv.m:
svetaine ir valgomasis – 29 kv.m; <<< gerokai smagiau
virtuvė – 9 kv.m; <<< po senovei tik pertvara bus nebus lengviau sitas..
wc, sandėliukas, koridorius – 10 kv.m; << tas pats ar dzin..

ANTRAS AUKŠTAS 45 kv.m:
trys kambariai – 10, 14 ir 12 kv.m; << po senovei
vonia + wc – 6 kv.m; <<< gausiai geriau, ypac del antro wc
koridorius – 3 kv.m; << dzin, jauciu laiptai suvalgys visa..

Bet sutinku.. uz norus ir galimybes dazniausiai ir finasai pareguliuoja :)