Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: solara
Data: 2017-08-16 14:35:36
alus tai ten visada buvo brangus, perkam tik jei išeities nėra
(o dar geriau, kai nutari kad brangu ir neperki visai - brangus alus summa
summarum kainuoja pigiausiai :))

o  kitų prekių  - nelabai pastebėjau , kad būtų skirtumas. Jei taikomos
'masinės' akcijos maximoje, taikomos ir ten.
Taip, asortimentas mažesnis nei didelėje parduotuvėje, bet vėlgi taip
sutaupai :)

"Nitro"  wrote in message news:on1a6c$14f$1@trimpas.omnitel.net...

na gal reikia vel palyginima pasidaryt, nes mes pries metus ar daugiau
liovemes pirke barboroj kai pastebejome, kad tam tikru perkamu prekiu kainos
didesnes nei maximoje. Viena tu prekiu buvo kvietinis alus virs euro, tuomet
parduotuveje kainaves 80ct (be akcijos)