Tema: Re: Pafleiminkim: Barzdos skutimas - "senoviškai"?
Autorius: kaiser
Data: 2017-04-27 16:00:57
Astra tai manau nesiskiria.
Beje, Astra gaminama toje pačioje gamykloje Sankt Peterburge kaip ir
Gillette Rubie ir Sputnik, kurių pilna mūsų prekybcentriuose. Metalas ir
apdirbimas gali ir skirtis, nežinau.
Feather taip iki galo ir neperpratau. Vienas dalykas man jos taip ilgai
nelaiko kaip visi rašo. Kitas dalykas, kad jau antram skutime jaučiama
stipri "degradacija". Labai priklauso kokiam skustuve naudojama. Mano
mėgstamam Gillette open comb jie per agresyvūs. Plius, turbūt brangiausi
peiliukai.