Tema: Re: Pafleiminkim: Barzdos skutimas - "senoviškai"?
Autorius: Rimas
Data: 2017-04-18 11:30:33
On 2017.04.14 08:28, Doncius wrote:
> As naudoju toki:
> http://www.patikrintalaiko.lt/skustuvai/merkur-23c-skustuvas.html
>
> Viska perku is cia, is Andriaus. Peiliukai man geriausi arba Feather
> arba Wilkinson. Daznai keliauju darbo reikalais, tai kelioniu metu
> naudoju vienkartinius, tai galiu palygint kuris geriau. Man malonesnis
> pats procesas ir geresnis rezultatas senoviniu budu skutantis.

kokius skutimosi kremus/muilus naudoji?
Iš to pačio Andriaus (kaip ir visa kita) pasijamiau TOBS kokosą (patinka
kokosas) - tai nu velniai žino (neturiu su kuo palygint).
Atrodo puikiai ta puta gaunasi, bandau visokius drėgnumos jos - nu bet
man nusiskutus kažkaip vis tiek oda sausoka.

P.S. eurokos dabar akcija tiem piguoliams Proraso, tai pasiėmiau
skutimosi kremą ir pre shave (baltą) pabandyt.