Tema: Re: Pafleiminkim: Barzdos skutimas - "senoviškai"?
Autorius: Doncius
Data: 2017-04-18 14:42:47
va sita:
http://lt.loccitane.com/skutimosi-kremas--cade-,28,2,30311,406029.htm#s=2199

"Rimas"  parašė naujienų news:od4ir9$9cs$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.04.14 08:28, Doncius wrote:
> As naudoju toki:
> http://www.patikrintalaiko.lt/skustuvai/merkur-23c-skustuvas.html
>
> Viska perku is cia, is Andriaus. Peiliukai man geriausi arba Feather arba
> Wilkinson. Daznai keliauju darbo reikalais, tai kelioniu metu naudoju
> vienkartinius, tai galiu palygint kuris geriau. Man malonesnis pats
> procesas ir geresnis rezultatas senoviniu budu skutantis.

kokius skutimosi kremus/muilus naudoji?
Iš to pačio Andriaus (kaip ir visa kita) pasijamiau TOBS kokosą (patinka
kokosas) - tai nu velniai žino (neturiu su kuo palygint).
Atrodo puikiai ta puta gaunasi, bandau visokius drėgnumos jos - nu bet
man nusiskutus kažkaip vis tiek oda sausoka.

P.S. eurokos dabar akcija tiem piguoliams Proraso, tai pasiėmiau
skutimosi kremą ir pre shave (baltą) pabandyt.