Tema: Re: Pafleiminkim: Barzdos skutimas - "senovi
Autorius: Kesha
Data: 2017-04-13 22:18:56

> Žiūriu populiarūs Feather peiliukai čia pas jus (turiu ir aš, tik dar
>  nebandžiau). Bet aš kažkaip netikiu, kad jie 4-5x ilgiau laiko už gerai
>  vertinamus Astra (nu ar kitus panašius), kurie yra 4-5x pigesni :) Dėl
>  aštrumo naudot ok, bet ar ekomiškai apsimoka tai klausimas gal atviras???

Tai kai bandysi, būk extremaliai atsargus, nes mano pirmas brūkšnis -
ir nufrezuotas sluoksnis odos... - ilgai gijo :) dėl kiek jie laiko,
tai sunku lyginti, nes nelabai skaičiuoju, nes skutuosi, kol pajaučiu,
kad jau lyg trūksta aštrumo, o va neveltui jie skaitosi vieni
aštriausių, todėl nerekomenduočiau nuo jų pradėti a lia senobinių
skutiklių naudojimo įsisavinimui.