Tema: Re: Pafleiminkim: Barzdos skutimas - "senoviškai"?
Autorius: Doncius
Data: 2017-04-14 08:28:03
As naudoju toki:
http://www.patikrintalaiko.lt/skustuvai/merkur-23c-skustuvas.html

Viska perku is cia, is Andriaus. Peiliukai man geriausi arba Feather arba
Wilkinson. Daznai keliauju darbo reikalais, tai kelioniu metu naudoju
vienkartinius, tai galiu palygint kuris geriau. Man malonesnis pats procesas
ir geresnis rezultatas senoviniu budu skutantis.

"Kesha"  parašė naujienų news:ocoiv0$hoq$1@trimpas.omnitel.net...

> Žiūriu populiarūs Feather peiliukai čia pas jus (turiu ir aš, tik dar
>  nebandžiau). Bet aš kažkaip netikiu, kad jie 4-5x ilgiau laiko už gerai
>  vertinamus Astra (nu ar kitus panašius), kurie yra 4-5x pigesni :) Dėl
>  aštrumo naudot ok, bet ar ekomiškai apsimoka tai klausimas gal atviras???

Tai kai bandysi, būk extremaliai atsargus, nes mano pirmas brūkšnis -
ir nufrezuotas sluoksnis odos... - ilgai gijo :) dėl kiek jie laiko,
tai sunku lyginti, nes nelabai skaičiuoju, nes skutuosi, kol pajaučiu,
kad jau lyg trūksta aštrumo, o va neveltui jie skaitosi vieni
aštriausių, todėl nerekomenduočiau nuo jų pradėti a lia senobinių
skutiklių naudojimo įsisavinimui.