Tema: Re: Pafleiminkim: Barzdos skutimas - "senoviškai"?
Autorius: Rimas
Data: 2017-04-13 20:55:10
On 4/13/17 20:28, Bronco wrote:
>Man atrodo, už elektrinę vibracinę pigiau nieko nerasi, net jei ta
>elektrinė bus brangi :) Nes paskui labai daug metų galima jomis naudotis
>nieko nekeičiant.
>
>Paskutinę pirkau prieš 10 metų. Akumuliatorinė, vibracinė, kažkas apie
>200 EUR kainavo, tai iki šiol aina šikt kaip skuta! :] Per 10 metų net
>ir pigiausius peiliukus pirkdamas išleistum N kartų daugiau pinigų. IMHO.

Na imant standartiškai, vienas peiliukas - 4 skutimai, tai skutantis
 kasdien!!! per men ~7 peiliukai, per metus 84, o per 10m 840vnt. Kas yra
 84-100eur normaliu gerų peiliuku. Aišku dar skutimosi kremas/muilas,
 skustuvas, tai per 10m išeis daugiau nei 200eur, nu bet tikrai ne N kartų
 daugiau :)

Neturiu 200eur vertės elektrinio, turiu 140eur vertės, bet jo bėda ilgėsnė
 barzda, 3 ir > dienų. Bei tie prakeikti įaugę šeriai :) Čia jau mano
 fiziologija musėt nedėkinga :)