Tema: Re: Pafleiminkim: Barzdos skutimas - "senoviškai"?
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-13 21:20:42
On 2017-04-13 20:55, Rimas wrote:
> Na imant standartiškai, vienas peiliukas - 4 skutimai, tai skutantis
> kasdien!!! per men ~7 peiliukai, per metus 84, o per 10m 840vnt.  Kas yra
> 84-100eur normaliu gerų peiliuku.

100 EUR / 840 vnt. = 0.12 eur/vnt.

Tikrai nieko nesupainiojai? Geri peiliukai po 12 centų??? 8-/

https://www.barbora.lt/paieska?uzklausa=Skustuvo%20galvut%C4%97s%20GILLETTE

> Aišku dar skutimosi kremas/muilas,
> skustuvas, tai per 10m išeis daugiau nei 200eur, nu bet tikrai ne N kartų
> daugiau :)

Pridėjus kokybiškus skutimosi kremus tikrai skirtumas per 10 metų
susidarys juntamas. N raidė bus ar kokia kita raidė, nežinau, bet bus
tikrai juntamai brangiau :)

Tarp kitko, mano mašinėlė po 10-ies metų veikti nenustojo, tai gal dar
10-imt metų atlaikys... ;)

> Neturiu 200eur vertės elektrinio, turiu 140eur vertės, bet jo bėda ilgėsnė
> barzda, 3 ir > dienų. Bei tie prakeikti įaugę šeriai :) Čia jau mano
> fiziologija musėt nedėkinga :)

Maniškis turi išstumiamą kirpimo įrankį, ale, bakenbardams palygint ir
panašiai. Kažkada vieną kartą kažkaip užleidau barzdą, tai su tuo
įrankiu pravažiavau, o paskui jau paprastuoju būdu.

O šiaip, fiziologija tikrai labai svarbu. Man pvz. čiut ką pakeiti, tai
iškart morda lieka raudona :) T.y. negaliu lengvai kaitalioti skutimosi
būdų. Jei pripratau prie vibracinės mašinėlės, tai su ja geriau ir varyt.