Tema: Re: Pafleiminkim: Barzdos skutimas - "senoviškai"?
Autorius: VaidasB
Data: 2017-04-13 14:44:47
po viso gyvenimo skutimosi su visokias džiletais ir wilkinsonais, gavau
dovanų plaukų/barzdos kirpimo mašiną.

Kai skusdavausi kasdien/kas antrą, tai tie peiliukai kaip ir dzin.
Pradėjus skustis kartą per savaitę, viskas užsikemša momentaliai be
vilties išplaut.
Su mašinėle pravažiuoji pakankamai be problemų, tik sunkiau kriauklę
paskui išvalyt. Bet nepalyginamai patogiau nei teptis putom, skustis,
plaut piliuką po kiekvieno nubraukimo.