Tema: Re: Pafleiminkim: Barzdos skutimas - "senoviškai"?
Autorius: Rimas
Data: 2017-04-13 21:41:05
On 4/13/17 21:21, Bronco wrote:
>100 EUR / 840 vnt. = 0.12 eur/vnt.
>
>Tikrai nieko nesupainiojai? Geri peiliukai po 12 centų??? 8-/
>
>https://www.barbora.lt/paieska?uzklausa=Skustuvo%20galvut%C4%97s%20GILLETTE

Aš skaičiavau britvas :) kad tie gillette kartridžai brangiausiai įmanomas
 būdas tai irgi faktas :)

>Pridėjus kokybiškus skutimosi kremus tikrai skirtumas per 10 metų
>susidarys juntamas. N raidė bus ar kokia kita raidė, nežinau, bet bus
>tikrai juntamai brangiau :)
>
>Tarp kitko, mano mašinėlė po 10-ies metų veikti nenustojo, tai gal dar
>10-imt metų atlaikys... ;)

Čia tas veikė tai sąlyginė sąvoka. Gal kitą kartą nauja suges po garantinio
 - ir iškart 200eur minusas :)

>Maniškis turi išstumiamą kirpimo įrankį, ale, bakenbardams palygint ir
>panašiai. Kažkada vieną kartą kažkaip užleidau barzdą, tai su tuo
>įrankiu pravažiavau, o paskui jau paprastuoju būdu.

Yra ir pas mane šitas.

>O šiaip, fiziologija tikrai labai svarbu. Man pvz. čiut ką pakeiti, tai
>iškart morda lieka raudona :) T.y. negaliu lengvai kaitalioti skutimosi
>būdų. Jei pripratau prie vibracinės mašinėlės, tai su ja geriau ir varyt.

Tai vo, jei ne mano bėdos, man elektrinė būtų ze best prieš visokius
Gillette monstrus kur 4 peiliai kainuoja 10-20eur.