Tema: Re: Pafleiminkim: Barzdos skutimas - "senoviškai"?
Autorius: Rimas
Data: 2017-04-20 15:51:01
On 2017.04.18 11:30, Rimas wrote:

> P.S. eurokos dabar akcija tiem piguoliams Proraso, tai pasiėmiau
> skutimosi kremą ir pre shave (baltą) pabandyt.

Na vakar pabandžiau šitus piguolius. Pre shave tai tik vos vos taip
patepiau - nenorėjau persistengt.
Bet puta susiplaka super greit ir superinė, skutimasis way
malonesnis/slidesnis nei su TOBS...

Kad pre shave čia įtaka, tai abejoju (tikrai mažai pamozojau).
Pabandysiu dar aišku visas kombinacijas tų 3-ų dalykų, bet pojūčiai
skutantis tikrai geri.

Minusas man vienas - nors po skutimosi naudojau tuos pačius after shave
ir gelį, bet veidas toks labiau "riebaluotas" jautėsi.
Vadinas su Proraso kremu arba reiks nenaudot to pre shave (jei jis čia
įtakojo), arba gelio.
Gelį, o ne kokį balzamą ar kremą man rekomendavo, nes mano oda riebi, o
po skutimosi su TOBS ji tokia sausoka būdavo, tai gelis būdavo pats tas.

Tai vat reiks spręst rebusą - skustis maloniau su Proraso, bet po
skutimosi smagiau jaučiuosi kai TOBS naudu.