Tema: Re: kaip isikist kaimyno projekto derinimo procesa?
Autorius: MumZer
Data: 2011-06-08 22:01:15
nu man pries akis konkretus pavyzdys, kai nuo daugiabucio namo buvo
ramiai "nupyzdinta" pasesija, pries tai sudeginus joje esancius
gyventoju sandeliukus.
is pasesijos suformuotas naujas sklypas ir pradetas statyti 5 aukstu
pastatas per 5-6 metrus nuo jau stovincio.
namui is kurio pasesija "nupyzdino" paliko priskirta plota ir "raudonas
linijas" kurios eina per 1m aplink pastata
veiksmas vilniaus centre.