Tema: Re: kaip isikist kaimyno projekto derinimo procesa?
Autorius: KEdas
Data: 2011-06-08 19:37:28
Legaliai nesuderinsi niekaip. Aš jau rašiau kam Lietuvoje dažniausiai
naudojami STR'ai ir kiti teisės aktai – kad „padėti“ suderinti neatitikimus.

Pasiskaityk kaip reaguoja VTPSI ir VMSA į skundus dėl STR pažeidimų.
http://www.riedu.lt/antakalnietis/V.Grybo%20g.%207/
Skundas:
http://www.riedu.lt/antakalnietis/V.Grybo%20g.%207/2011-04-24%20Skundas%20V.Grybo%20g.%207%20%f0aligatvio%20plotis.eml

Atsakymai: