Tema: Re: kaip isikist kaimyno projekto derinimo procesa?
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-08 17:18:20
vienas dalykas, dauguma pazeidimu neaktualus stikliaskos atveju (bent jau taip man atrodo). O kitas dalykas jei ir prikabintu koki na tai baudele max pora tukstanciu - pffff... Gaun salygas, padarai projekta, gauni patvirtinimus projekto, pastatai ir gauni isakyma nugriauti. Siknon sukisti xxx klt (jei ne mln) pora metu laiko ir tave turetu dziuginti, kad kazkas sumokejo kelis tukstancius administracines baudos :) Vistiek, del zalos atlyginimo atsakovu butu savivaldybe, ir tik paskui savivaldybe gales kreiptis regreso tvarka issieskoti is darbuotojo. Bet kol tai prasisuks (jei isviso iki daeitu) uztruks koki pora metu minimum, per tiek gali oficialiai ir benamiu pasidaryti ir ubagu :) Na kapses savivaldybei po 300 lt nuo sodros mokamaos pensijos, ot tai kaip dziugu :)

T:)