Tema: Re: kaip isikist kaimyno projekto derinimo procesa?
Autorius: ejs
Data: 2011-06-08 13:39:21
2011.06.08 13:32, T:) rašė:
> Jie TS - tai technines salygos tai idomumas dar tame, kad mano
> turetos TS buvo isduotos anksciau nei tam kuris tiese komunikacijas i
> kvartala. Jei ziureti chonologiskai: mano TS>po metu kito TS ir
> padarytas projektas>  po dvieju metu mano padarytas projektas ir
> atlikti darbai>  po metu kito atlikti darbai :)

PSS ir kartu TS galiojo 3 metus. Guviai susisukai ;)
  Tuomet viskas ok. Kitose TS turi būti nuoroda į tavo TS, darant
projektą jos turi būti įvertintos. Kadangi tamsta apie kitas išduotas TS
nieko nežinai, darai projektą pagal savo poreikius.

> Del komisijos - o tai kam spresti kas grazu ar ne? Suprantu, kad ten
> kur yra techniniai sprendimai ne jai spresti. Bet kur yra jautrios
> zonos pvz senamiestis juk turi kazkas priimti sprendima ar tinka ar
> ne toje vietoje suprojektuotas statinys. Juk yra architektu kazkokios
> komisijos ar pan. ir vertinimai turetu buti pagrysti kritiku
> pastabomis.

Yra architektūros - urbanistikos ekspertų komisijos, kurios susirenka ir
sprendžia vienu ar kitu klausimu. Pvz.
http://architektusajunga.lt/architekturos-ekspertu-tarybos-posedziai/2011-03-24-vauet-posedis

--
ejs