Tema: Re: kaip isikist kaimyno projekto derinimo procesa?
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-08 12:51:22
Jo vienas labai negreas dalykas, jei galutinis sprendimas bus nugriauti tai nuostolius pirmiausia apmokes statytojas, kuris pastate pagal jam isduotus leidimus. Jei statytojas ir prisiteis nuostoliu kompensacija, tai greiciausiai is savivaldybes biudzeto t.y. visu musu (bet manau ne visus prisiteis, nes prarasto laiko ar negautu pajamu nieks nevertina). O va atsakingos komisijos liks ir toliau. Na gerai atleis pora darbuotoju, paskui priims i kitas pareigas ir viskas. Kur asmenine ataskomybe tu kurie dave leidima? Gal savivaldybei, ar bent jau statybos leidimu skyriui (bendraja prasme) reiktu privalomo veiklos civilinio draudimo kaip medikams, teisininkamas ar pan. Priemei akivaizdziai neteieinga sprendima - kompensuok patirtus nuostolius is savo kisenes (arba draudimo).

T:)