Tema: Re: kaip isikist kaimyno projekto derinimo procesa?
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-08 13:29:48
Jie TS - tai technines salygos tai idomumas dar tame, kad mano turetos TS buvo isduotos anksciau nei tam kuris tiese komunikacijas i kvartala. Jei ziureti chonologiskai: mano TS>po metu kito TS ir padarytas projektas > po dvieju metu mano padarytas projektas ir atlikti darbai > po metu kito atlikti darbai :)

Del komisijos - o tai kam spresti kas grazu ar ne? Suprantu, kad ten kur yra techniniai sprendimai ne jai spresti. Bet kur yra jautrios zonos pvz senamiestis juk turi kazkas priimti sprendima ar tinka ar ne toje vietoje suprojektuotas statinys. Juk yra architektu kazkokios komisijos ar pan. ir vertinimai turetu buti pagrysti kritiku pastabomis.

T:)