Tema: Re: Knygos, verstos iš vertimų
Autorius: Niccolo
Data: 2010-04-28 12:10:03
Tai jei problema - terminai, galima daryti tokią išvadą, kad jei skaitai vertimą - reikia skaityti ne tai, kas yra "ant bangos", o klasiką, arba pataisytą, vėlesnį leidimą (nors kažin, ar čia vertimą kas nors žiūri?), nes tokiems vertimams vertėjas turi laiko ir gali juos "atšlifuoti"?

Nežinau leidyklų virtuvės, bet pasikartosiu, kad tik dabar supratau, kad visą gyvenimą skaitydamas verstas knygas ir vengdamas originalų tikriausiai praradau galimybę perskaityti tai, ką autoriai norėjo pasakyti ir už ką jie buvo įvertinti. Na, nieko, dar liko laiko atsigriebti :-)