Tema: Re: VSI "Swedish Cars Club" jau veikia!
Autorius: vist
Data: 2009-04-15 14:32:55
As juk nieko neprasiau apart kad nepanaikintu registracijos. O sarkazma
apie kubila reikia rimtai nepriimti. Keistas kolegos poziuris.

Jei apie tevyne: as joje gyvenu 36 metus jau, niekad nebuvua braskiu
ravet ir pan. Nevagiu, legaliai dirbu, moku mokescius, auginu vaikus...
Tiesa neinu i mitingus ... Tad manau as nusipelnau ir is tevynes kazka
gaut. Tu ka manai kad soc apsauga tau pades senatveje??? Gausi tokia
pensija kad bulkute galesi nusipirkt. Nors ziurint pagal tavo supratima
tai turciau sukt visokias makles, pinigus krautis bet kokiais budais ir
pan. Tada sutinku man is tevynes nieko nereik, nes ji man dave geras
salygas prisivogt.