Tema: Re: VSI "Swedish Cars Club" jau veikia!
Autorius: RimaZ
Data: 2009-03-20 12:13:00
"Serge Fino (SCC)" <kakaska@one.lt> wrote in message
news:gpvjfs$q95$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai BUK sau, o ne rasyk nesamoniu su savo darzeliu. Pas mus profesionalus
> informatyvus poslapis ir su juo vargu ar kas lt gali konkuruot.

> O siaip aciu :) man patiko poema.

Visu pirma, is mano lupu niekas niekada neisgirdo jokiu teiginiu, kad tavo
puslapis yra neinformatyvus, neprofesionalus, gaidys ar panasiai.
Taip pat niekada niekas neisgirdo is manes, kad TAVO pateikiama informacija
apie volvo yra nesamone.
Tai tau as ir skype pokalbyje esu pasakes. Taip pat niekados neteigiau, kad
tavo uzeriai yra vaiku darzelis ar panasiai. Priesingai nei tu tai darai jau
kelinta karta vien tik cia.

O del poemos - dekui, is taves, kaip Menininko, man malonu tai girdeti.