Tema: Re: VSI "Swedish Cars Club" jau veikia!
Autorius: Gutis
Data: 2009-03-30 16:02:13
Vist sioj vietoi esi neteisus, tu uzsuki kai ko nors reikia nusipirkti. Tai
ne e-shop'as, o klubo forumas, kuriame kazkas kazka dar ir parduoda. Jei tai
butu e-shop'as, registruojies, moki $ uz acounta ir niekas taves netrina.
Nemaisyk dvieju skirtingu dalyku, nes tavo pretenzijos kyla vien del to, kad
kai reikia kazka pigiau nusipirkti, tau vpadlu is naujo prisireginti. Nebuna
juk taip, nebuna :)