Tema: Re: VSI "Swedish Cars Club" jau veikia!
Autorius: RimaZ
Data: 2009-03-20 09:42:55
"Serge Fino (SCC)" <kakaska@one.lt> wrote in message
news:gpucd3$sns$1@trimpas.omnitel.net...
> Davaj postink jau issaugotas pletkes, nes jau man vemt norisi nuo jusu
> intrigu koks as ten blogas ar ypac blogas. . Tik idomu kokios jos ir ar
> visas jusu tusas juos redagavimu uzsiminejo ar tik gerbiamas ponas.  Taip,
> as blogas ir as isnaudoju zmones jei ka!
>
> Bet pletkiu nesaugoju tai neturiu ka papostint. Deje.

Tu čia eilinį kartą nesiparink ir nevaidink motinos Teresės. Kas dabar
vyksta ir problema, dėl ko atskilo dalis tavo klubo ir įsikūrė
www.volvoklubas.lt :

1. Grynai komercinis TAVO forumas, tarnaujantis tavo interesams, kuriame bet
kokie kitų žmonių bent kiek panašūs į komercinius skelbimai (galiu gauti
pigiau detalių, ardau XXX automobilį, remontuoju ar panašiai) buvo ir iki
šiol yra IŠ KARTO tavo ir tavo komandos trinami. Nepradėk aiškinti apie
taisykles - jas skaitėms ir žinom. Vienašališkas administracijos arba jiems
kelių prijaučiančių asmenų komercinių skelbimų talpinimas ir totalus
diktatas kitų atžvilgiu irgi yra jūsų pačių sukurtų taisyklių pažeidimas.
Kad tai yra tavo asmeninis komercinis forumas, dirbantis tau, pats
prisipažinai tik po to, kai sukilo visa šita širšalynė su atskilimu. Iki tol
užsispyręs kaip Marytė Melnikaitė visiems tvirtinai, kad taip nėra, nors
pagrindiniam puslapyje visuomet (ir dabar) yra tik tavo reklama:" = DETALĖS,
DIAGNOSTIKA, SERVISAS, KONSULTACIJOS, LPG, CHIPTUNING =
+37065755665; fino{eta}scc.lt; skype arba PM: sergefino" bei " Sergefino
ratlankių katalogas".
Net tavo vargšas adminas Vaidas, kuris yra ir pas mus prisiregistravęs ir
nematau priežasties (kol nedaro kokių nors nesamonių - o jis kolkas tikrai
labai ramus žmogus) jo banint arba trinti, yra priverstas skelbimus apie
savo ardomus arba parduodamus Volvo automobilius pas mus talpinti :)

2. Absoliutus tavo diktatas forume - postai dingsta be jokių perspėjimų, net
jeigu jie yra visiškai nekalto pobūdžio - užtenka, kad tau tai nepatinka.
Nepasitenkinimas tokiais dalykais buvo ir prieš įsikuriant volvo klubui, tai
vyksta ir šiuo metu.

3. Jokių pletkų (atsiprašau, tu tai vadini pletkĖmis) iš mūsų pusės nebuvo -
jie prasidėjo iš scc pusės dėl užgautos savimeilės ir vaikiško užsigavimo,
kad kažkas iš tavęs atėmė žaisliuką. Visas floodas scc prasidėdavo tada, kai
kas nors iš tavo ištikimųjų narių pradėdavo ant mūsų varyti šaukykloje arba
forume. Dėka jūsų "Fantomo" (kas nežino - tai toks mistinis super juzeris
scc, kurio nei adminai nei moderatoriai negali pagauti, bet kuris jiems
nežinant kažkaip labai greitai ištrina nepatinkančius postus taip, kad nei
pagal logus adminai negali atsekti, kas tai padarė :D - bent jau tokia yra
jūsų oficiali versija...) visi šie postai labai greitai dingdavo...

4. Visi, kurie bent kiek aktyviau pradėjo dalyvauti volvo klubo veikloje, iš
scc buvo tuojau pat išbaninti be jokių paaiškinimų arba baksnojant pirštu į
taisyklių punktus, kuriuos jie neva pažeidė. Nei tavo forumo taisyklės, nei
mūsų taisyklės nedraudžia vartotojams dalyvauti kitų klubų ar forumų
veikloje, tačiau pas tave jie (bent jau tie, kurie prisiregistravę volvo
klube) yra tuojau pat išmetami.

5. Kad "...SCC su SCClub - cia visiskai skirtingi dalykai" (citata iš tavo
žinutės šitam treed'e) irgi labai suabejočiau, nes scc yra Seržo forumas
(skaitykit aukščiau), o VŠĮ "Swedish Cars Club" irgi yra Seržo, nes jis yra
šios klubo direktorius (jeigu norit, galit pasitikrinti Registrų centre arba
www.cr.lt).

6. Kad su savo keistom zajavkėm nesi mėgstamas ir kitur, liudija ir tas
faktas, kad praeitą savaitę buvai išbanintas ir iš SAAB forumo
http://www.aeropolis.lt/forum/

Tiems, kurie nori dar daugiau informacijos, galit pasiskaityti mano trumpą
informaciją visiems, kurie lankosi www.volvoklubas.lt. Nuoroda:
http://www.volvoklubas.lt/viewtopic.php?f=9&t=142

Jeigu kils dar daugiau konfliktinių situacijų arba klausimų, yra išsaugoti
ir _neredaguoti_ "mano tuso", kaip Seržas čia išsireiškė, iš googlės archyvo
ištraukti įrašai (iš archyvo, nes, kaip minėjau, scc nepalankūs postai yra
ten akimirksniu trinami, bet google buvo spėjęs juos pasigauti :) ),
asmeninis mano susirašinėjimas su Seržu per skype (šitą tikrai galėsi,
Seržai, pasitikrinti, ar "neredaguotas") ir dar kai kokios informacijos.
Visa tai aš TIKRAI nenoriu iškelti į viešumą ir jie bus paviešinti tik labai
išimtiniu atveju, nes mano ir volvo klubo pozicija iš pat pradžių buvo ir
yra - draugiškai, nešikant vienam ant kito egzistuoti keliems panašiems
klubams. Kažkodėl niekas nekelia problemų dėl to, kad yra keli BMW, keli
Audi ar dar kitokie klubai. Tik scc užkliuvo, kad atsirado Volvo klubas.

Beje, viešų arba neviešų aiškinimųsi šia tema visiškai nepageidauju - turiu
ir be to ką veikti. Su Seržu & Co jau buvo bandyta tai padaryti
civilizuotai, bet iš to jokios naudos ir jokios prasmės nematau. Mes (Volvo
klubas) esame ir būsime sau, scc ir scclub - sau.

Sėkmės visiems.