Tema: Re: VSI "Swedish Cars Club" jau veikia!
Autorius: Nitro
Data: 2009-03-20 16:31:40
ash irgi turiu ne menka buri klientu ish scc.lt ir neturiu jokiu priekaishtu
serzui. Tai, kad zhmogus savam forume nepageidauja ta pacia veikla
uzhsiimanciu asmenu - naturalu. Turbut daugiau nei puseje forumu komerciniai
skelbimai turi buti derinami su administracija ir tu be jokio paaishkinimo
gali negauti leidimo reklamuotis. Rimui siulau ir toliau vystyti savo veikla
ir nepilti savu pamazgu i svetimus kibirus. Gal kritika ir yra teisinga,
taciau taip astriai kritikuodamas tik sau kenki.