Tema: Re: VSI "Swedish Cars Club" jau veikia!
Autorius: vist
Data: 2009-03-28 11:15:43
Bet cia manau Jusu esmine klaida: gal be prikdamas, beskaitinedamas ir
nuspresiu i kluba istot. Manau kad impulsyvus apsisprendimas nera
ilgalaikis. O zmogus kuris viska isnagrinejes ir apsiziurejes gal
nuspres but klubieciu iki "mirties".
Ir tu man pasakyk kaip as neregistruotas susisieksiu su ten
besiraklamuojanciu zmogumi, jei jis signaturoje neides savo koordinaciu?
Kaliosu i stulpa skambint? Arba reikes susisiekt su zmogumi, kuris turi
patirties isprendziant kazkoki klausima , asmeniskai? Arba noresiu
pasiklaust info konfidencialiai apie pardaveja kito pirkejo? Kaip bebutu
Jusu valia, bet manau puslapis turetu buti patogus vartojimui o ne
kazkoks priverstinis, kad lankyciausi vien delto kad neprarast
registracijos.

Cia tik siaip pamastymai. Nieko asmenisko