Tema: Re: VSI "Swedish Cars Club" jau veikia!
Autorius: Advocatus Diaboli
Data: 2009-04-12 02:10:14
Vist, pastebejimas: kazkaip tau viskas blogai tai tas tai anas, pavarai ant vienu ant kitu, o poste gale: nieko asmenisko arba as nieko pries neturiu. Bene gyvenimas nuskriaude, kad toks neuztikrintas ir piktas ant visu. Beje, ziuriu niekas taves nepriima: volvo klubas(zemieciai tavo) nepriregistravo, scc ismete (sunku su tais portugalais :) ).

---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/