Tema: Re: VSI "Swedish Cars Club" jau veikia!
Autorius: Gutis
Data: 2009-04-06 10:18:36
Vist sitoi vietoi viesos info tikrai truksta, bent jau kol kas, kol
nesudeliota viskas iki galo. Pagrindinius dalykus daugumas senu lankytoju
zino, zino kam tas VSI kurtas, kokie siekiai ir tikslai. O siaip, jei pats
esi kures kluba, zinai kad ne viskas taip greitai pasidaro. Taip kad sekmes
ir kantrybes :)