Tema: Re: VSI "Swedish Cars Club" jau veikia!
Autorius: vist
Data: 2009-03-28 10:08:20
TAI PALA: cia klubo svetaine ar asmenine Serge????? Gal Jus pirma
atsakykite sau i si klausima.

Ne nu jus pavarot: viesas fanu saitas o jau reklamuotis tik isrinktieji
gali???? Tai atsidarykit savo eshop ir ten jau prekiaukit. As nepalaikau
nei vienos puses: cia komentaras is salies.

Jei puslapis yra vieno asmens ir tik jis ten gali reklamuotis o kiti
negali tai ir tegu buna to zmogaus asmeninis puslapis o ne klubas. Cia
jau baisiai marazmas su scc.

As ten nebesilankau vien del to kad trina account ir juos kurti yra
nesamone. Juk nereik man kiekviena diena rasyt ar skaityt ta puslapi.
Kada reikia ateinu paskaitau ir susieiskau ko reik ir nupirkciau is ten,
bet kai padaryta tokia nesamone su registracija nematau ten reikalo eiti
ir registruotis kaip durneliui kas menesi

Puslapio seimininkams: nemokat tvarkytis puslapio kad nebutu feikiniu
registravimu ir t.t. aplamai nedaryk puslapio tada arba samdyk kas moka
tai daryti. Plius is to darot bizni. Arba Jus aplamai nieko nesuprantant
apie versla(kuo abejoju) arba man tada truksta zodziu. Kur Jusu kliento
palaikymas ir visi kiti dalykai?

Pamastom uzsiregistravau puslapyje, susiradau kad serge parduoda gerom
kainas stabdziu kaladeles. Nusipirkau. Patenkintas as. Ateina sekantis
kaladeliu keitimas ar pvz prisireike automatui greiciu dezes tepalo po
kokiu 2 men. Per ta laika man nieko nereikejo ir neturejau reikalo
uzsukt i puslapi. Prispyrus reikalui sugryztu i scc... Ir ka :
liaudiskai tariant mane pasiunte "ant triju raidziu" ir liepia is naujo
registruotis: BUKUMAS TOTALUS.