Tema: Re: VSI "Swedish Cars Club" jau veikia!
Autorius: vist
Data: 2009-03-31 10:35:17
Paskaityk mano zinute iki galo ("O zmogus kuris viska isnagrinejes ir
apsiziurejes gal nuspres but klubieciu iki "mirties". "). Uz account
palaikyma dar jokia svetaine neima mokescio. Ir plius sioje temoje kaip
tik viskas issivyste del komercijos: nes vieniem leidziama o kitiems ne.
Realiai panarsius foruma matosi kad ten ir yra "shop", nes pagrinde
atsakymai i rimtus klausimus yra is pardaveju. Ir as nereiskiu jokiu
pretenziju nes ju neturiu.
Tiesiog keistas puslapio autoriu-savininku elgesys. Pvz puslapyje taip
ir neradau klubo tikslu ir siekiu, o jau 2% paramos prasoma... KAm ta
parama jei neaisku ka veikia? As cia rasau nes esu perejes panasaus
klubo kurima ir vystima. Pirmieji pozymiai jau matosi: dalis
nepatenkintu kazkuo atskilo...
Beje volvoklubas ir keistas, net prisiregistruot nesigauna: i pasta
gmail tai ir neatejo laiskas kad galeciau patvirtinti registracija...