Tema: Re: Gera naujiena
Autorius: svyt
Data: 2009-11-02 19:19:57
ale ipratau, didziausia beda man dabar masinoj kad suzalojau vairo
stiprintuvo vamzdeli, ir truputi sunkias skystis, tai kad savaite reik po
kokius 200 g ipilt, o bakelis apacioj, ir dar interkulerio vamzdis maisos,
ir tai igudau be piltuvelio pilstyt nepaipilant, o tosolas, nu prapilsi 100g
ot ne dzin, nei edrus nei nuodingas (jei neisgersi) nei rankas tepa tas
skysits.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.