Tema: Re: Gera naujiena
Autorius: eSSas
Data: 2009-11-01 16:09:45
Terpentinas rašė:
> Essai taves niekas nevercia pirkti, tiesiog tai istiesu gera naujiena, nes
> pagaliau pavyko lietuviams pasiulyti produkto uz labai gera kaina ir tai ne
> vieneriu metu darbo rezultatas. Jei produktas tau kaskuom nepatinka tai

Blah blah blah. Kiek metu Jusu imonei - 10, 15? Ir vis dar tokiam
primityviam santykiu su klientais lygyje? Grauduva.

Kitais zodziais, man noretusi, kad kokybe butu pademonstruota kuom nors
daugiau apart zemos kainos. Galima net pastarosios saskaita.

> rasyk ir destyk faktus, kas negerai. Kritika visada laukiama, nes tik
> klientas gali pasakyti uz ka jis pasiruoses atiduoti pinigelius. Bet jei

Zhek, pasivarginsiu ir pacituosiu:

"O dabar - demesio - klausimas: ka reiskia jusu antifrizu spalvos?"

Mes abu juk puikiai suprantam, kas sitame klausime pakasta. Puikiai
suprantam ir tai, kad atsakymo nebus

> zmogus raso, kad tik rasyti, tai zinoma tegul raso ka jam padarysi :) I
> neaiskia kritika niekas zinoma nereaguos.

Vytas pavaro kruciau. Turi kur tobuleti

S.