Tema: Re: Gera naujiena
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-29 08:07:58
O tu man pasakyk kokie LT gamintojų antifrizai atitinka G11 arba G12
standartą ir kokie gamintojai turi tai patvirtinančius dokumentus? Galiu tau
pasakyti - nei vienas, parašyti tai ant etiketės parašo, bet kuo remiantis?
Dabar kodėl LT produktai nėra sertifikuojami europoje ir neturi tarptautinių
akredituotų laboratorijų išduotų sertifikatų? Ogi todėl, kad LT gamintojai
per maži tokioms investicijoms, nes tokie dokumentai kainuoja šimtus
tūkstančių eurų, o pridėjus korumpuotą LT valdžios  "pagalbą" verslui dar
kurį laiką tai nebus realu. Todėl mes nenaudojame klientus klaidinančios
informacijos ant savo klientų etiketės, nors mūsų produktai niekuo
neblogesni nei konkurentų. Ateityje žinoma viskas bus, bet kada tiksliai
sunku pasakyti.