Tema: Re: Gera naujiena
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-28 15:03:04
Izopropilas vienas iš geriausių alkoholių, jis tau labai tiktų plovikliui.
Tik būna skirtingi izopropilai vieni turi mažesnį kvapą, kiti stipresnį. Tik
atmink izopropilas yra labai silpnas ir pvz jei norėsi gauti
kristalizaciją -21C  turėsi IPS skiesti 1:1 su vandeniu, kai etanoliui
pakaktų maždaug 1:3.