Tema: Re: Gera naujiena
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-01 14:41:58
Essai taves niekas nevercia pirkti, tiesiog tai istiesu gera naujiena, nes
pagaliau pavyko lietuviams pasiulyti produkto uz labai gera kaina ir tai ne
vieneriu metu darbo rezultatas. Jei produktas tau kaskuom nepatinka tai
rasyk ir destyk faktus, kas negerai. Kritika visada laukiama, nes tik
klientas gali pasakyti uz ka jis pasiruoses atiduoti pinigelius. Bet jei
zmogus raso, kad tik rasyti, tai zinoma tegul raso ka jam padarysi :) I
neaiskia kritika niekas zinoma nereaguos.