Tema: Re: Gera naujiena
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-01 20:28:10
Essai juk tau pries keleta menesiu sakiau, kad antifrizai pagal spalvas
neskirstomi. Spalva absoliuciai jokios itakos produkto kokybei neturi.
Pabaltijo gamintojai naudoja vieno garsaus europos gamintojo antikorozinius
priedus, daugelis gamintoju viesai rase kokio gamintojo antikoroziniai
priedai ideti ir... turejo problemu del prekiniu zenklu. Tiesiog
antikoroziniu priedu gamintoja pareikalavo nuimti savo firmos pavadinima nuo
antifrizo etiketes. Kiti raso, kad ju produktas atitinka G12, ASTM
standartus Mes tokiu fintu nedarome, nes tai reikia pagristi dokumentais, o
pabaltijo rinka per maza, kad galima butu produkta siusti i EU arba USA
akredituota laboratorija, o spalviname skirtingomi spalvomis todėl, kad
tradiciskai musu rinka yra taip nusistovejusi, anksciau buvo melynas
tosolas, veliau atsirado geltono zalio ir raudono G12. Antikoroziniai
paketai taip neskirstomi. Daugiau parasyti deja negaliu nes tai butu
komercines paslaptys. Ateityje kai produktai bus eksportuojami toliau,
zinoma tarptautiniai sertifikatai atsiras ir atsiras atitinkami uzrasai ant
etiketes, bet tam reikia siek tiek laiko.