Tema: Re: Gera naujiena
Autorius: padugne
Data: 2009-11-01 23:31:30
On Sun, 01 Nov 2009 23:12:33 +0200, Terpentinas wrote:

> Kiekvienas zodis etiekteje praeina per juristu rankas, ir jei jis
> nepraejo, reiskia nera nei G11, nei G11+, jei jokio kitokio, kad rasyti
> G12 reikia tureti tam pagrinda, tai nepigiai kainuoja. Ateis laikas ir
> bus tas G12. Vien praeitais metasi i gamybos ciklo atnaujinima

Tai reiktu suprast, kad dabartinis jusu antifrizas G12 neatstoja ir su
juo nesuderinamas?

> investavome netoli 1000 000 lt ir musu gamyba ne kuo neblogesne nei
> konkurentu vakaruose, medziagos, technika, iranga visa is Europos ir
> Amerikos. Nesigirdamas galiu pasakyti musu pilstymo iranga siuo metu
> pati moderniausia Baltijos salyse. Taip yra ir tai faktas.

Tai man tas pats kuom jus pilstot, svarbu kad butelyje yra ipilta tiek
kiek ant jo parasyta. Tai galbut mazina jusu gamybos kastus (dziaugiuosi
uz jus), bet su pilstomu turiniu tai nebutinai turi ka nors bendro.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?