Tema: Re: Gera naujiena
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-30 08:00:09
Galime padiskutuoti ir šia tema.
Mes žinoma tiekiame ir šioms įmonėms, bet tik toms kuriose nėra korupcijos.
Bet iš praktikos galiu pasakyti, tai kas šiandien dedasi prokuratūroje,
seime, viešuosiuose pirkimuose yra ir eiliniuose UABuose kur nėra pakankamos
kontrolės. Jau tapo iprasta, kad UABo Direktorius turėdamas kilnų tikslą jo
realizuoti nesugeba, nes nėra pakankamos kontrolės. Jo vadybininai atsakingi
už pirkimus sugeba nupirkti produktus tokia didele kaina, kad taupymas
nesigauna, o nesant skysčio kontrolės skystis iškeliauja į darbuotojų
automobilius. Todėl, autoservisams ir autoremonto, autotransporto įmonėms
geriausia pirkti jau fasuotą produktą ir jį išrašinėti vairuotojams, ar
darbuotojams.