Tema: Re: Gera naujiena
Autorius: eSSas
Data: 2009-11-01 21:19:31
Terpentinas rašė:
> Essai juk tau pries keleta menesiu sakiau, kad antifrizai pagal spalvas

Dainiau, nereikia man to akivaizdzios tiesos sakymo. Be tamstos zinau.

> neskirstomi. Spalva absoliuciai jokios itakos produkto kokybei neturi.

Geras. As kazkur teigiau priesingai?

> [...]
> pabaltijo rinka per maza, kad galima butu produkta siusti i EU arba USA
> akredituota laboratorija, o spalviname skirtingomi spalvomis todКl, kad
> tradiciskai musu rinka yra taip nusistovejusi, anksciau buvo melynas
> tosolas, veliau atsirado geltono zalio ir raudono G12. Antikoroziniai
> paketai taip neskirstomi. Daugiau parasyti deja negaliu nes tai butu
> komercines paslaptys. Ateityje kai produktai bus eksportuojami toliau,
> zinoma tarptautiniai sertifikatai atsiras ir atsiras atitinkami uzrasai ant
> etiketes, bet tam reikia siek tiek laiko.

Jei rimtai, smagu del beprasidedancio pokalbio. Nejaugi is tikruju
reikejo (taip smarkiai) uzvaziuoti, kad atsirastu noras sneketis?

Iseiginis klausimas buvo paprastutis: kuri jusu gaminama skysti pirkti,
kad nesipjautu su G11 (ar G-05)? Dzin tos materijos apie sertifikavima,
pasilaikom geresnei ateiciai.

Sirdis krauju apsipila, girdint one-for-all formuluote. Negerai taip.
Imu itart, kad taip ir nedarot, bet prisipazint neiseina

S.