Tema: Re: Gera naujiena
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-10-29 17:39:17
Mano kvailas trigrasis:
atidirbau daugybe metu autotransporte. Kiekviena rudeni vairuotojai klykia,
kad truksta skyscio langams plaut. Imone, kurioje ilgus metus dirbau, turi
~1,5cbm talpa, kuria stengiamasi laikyti pilna. Idant vairuotojai is reisu
neveztu cekiu, kuriuose PL pirktas skystis po 22-26 zlotus uz 5 litrus (pats
Lidl'e Suwalki'uose praeita sezona pirkau po 12,99 zlotu uz 5 litrus, dar ir
pakuote su snapeliu, kad neprapilti).
Transportininku, turinciu savo garazus ir remonto dirbtuves Lietuvoje -
apstu. Kodel gi neuzkabinus tiesiogiai si rinkos segmenta? Tik beda butu
ilgame pinigu uz parduota produkta laukime...