Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: eSSas
Data: 2009-09-21 23:00:28
Vasaris rašė:

> Tai kame replės? Man tai 28-32 + 18. Visai normaliai atrodo...

Tik kad apatinis imties rezis neatspindi imties tragizmo. 35+15 skamba
kitaip, ir tai toli grazu ne riba. Pas vokiecius "jaunus ir laimingus"
tevelius vis seneliais palaikydavau...

>    Nuostabu, kaip galima neintepretuoti arba interpretuoti kreivai, kai
> nenorima. Aš turiu omenyje gyvenimo trukmės ilgėjimą, tame tarpe ne vien
> geriatrinės fazės sąskaita. O LT rezervai yra, ypač pas vyrus ir ypač
> dėl prasto gyvenimo būdo.

OK, dar karta ir neskubant. Tai, kad 50'metis karts nuo karto
paplaukioja baseine, pavazineja dviraciu ir gali pabegiot neilga
krosiuka kaip lygus su lygiu su savo 15'meciu sunum, toli grazu
nereiskia, kad jie nores begiot kartu.

O Lietuvoj pagrindinis rezervas _vidutinei_ vyru gyvenimo trukmei
pailgint yra elementarus savizudybiu nuo persigerimo (ivairiomis
formomis) eliminavimas. Bent jau man neakivaizdu, kaip tai pagerintu
atmatu santykius su vaikais - greiciau pablogins

>    Pykti nėra ant ko. Jūs tiesiog turi savo nuomonę, paremtą faktais,
> galbūt objektyviais, galbūt kai kada ir ne visai. Aš irgi turiu savo.

Neapkenciu, kai i mane kreipiasi pavarde ir jusina

> [...]
> kas mažiau nei tarkime <1,5-1,7 ilgame laikotarpyje yra problema
> (trumpame, tarkime iki keletos, keliolikos metų nematau problemos). Bet
> kad turėti tarkime kažkur ~2,1, taip, kaip kiek pamenu, yra
> Prancūzijoje, tai gal reiktų sutikti, kad reikia kiek kitokio
> demografinės politikos? Nes jei grubiai ir labai primtyviuai, tai noras
> gimdyti vaikus susiveda su maisto kiekiu. Ir jei gyveni pusbadžiu, tai
> apie naujų, papildomų vaikų pradėjimą negalvoji, tiesa? Ir nuo amžiaus,
> kol žmogus jaunas (aš taip skaitau iki 33 m.), abejoju, ar tai itin

Mano jaunystes laikais kolegos zenyjosi ir vaikus gimde studiju metu ar
iskart po ju. Pinigu klausimas buvo kazkur apie pabaiga ar dar toliau.
Kam buvo noro - baigia uzaugint fantastiskus vaikus. Muset busiu
praleides kazka esminio ir sie laikai is esmes pasikeite? Tada plyz
paaiskinti atsilikusiam, kaip teveliu iprotis dirbti po 80 valandu per
savaite uztikrina laimingos jaunosios kartos generavima.

Pusbadziu. Pfff. Akivaizdziai per jaunas suprast, ka reiskia pusbadis.
Nuo hipiu laiku net Lietuvoj ta pajusdavo tik ypac besistengiantys...

>    Kiek man žinomas rasizmo terminas, tai jis įgyja kontekstą tik esant
> lyginimui su kažkuo, įprastu atveju - rase. Rasės savokoje kiek žinau
> *konkretaus* individo, ar grupės amžius lyg ir netelpa. Gal galit man
> paaiškinti, kurioje vietoje mano požiūrį įvardijate rasistiniu? Nes aš
> tai "neosilil" jūsų nuomonės šiuo klausimu.

Kai vaikus ima gimdyt i ketvirta desimti gerai iropoje pilieciai,
demografija ciuozia velniop ir jai prilaikyt kvieciami imigrantai,
neapriboti kvailu isvedziojimu apie "uzsikalsiu senatvei ir pabirsiu
atzalomis". Ne paslaptis, kad staiga issekusias pensijas (nepamirskim -
cia Marijos zeme, SODRA gyvens dar ilgai ir nelaimingai) uzdirbt teks
jiesiems ir juju palikuonims. Nesunku isgaublint socialine atskirti ir
rasizmo apraiskas - jie juk neapsirupine loozeriai, apsikrove
murziukais. Kaip toks siuzetas?

>    Jei rasizmas jūsų primetamas ten, kad lietuviai turėtų palaikyti tipo
> <1,7 prieaugio koeficientą, kai ten kinai ar dar kas laiko x3 ar dar
> kiek ten, tai aš to niekur neteigiau, ir manau kad problema yra pas
> kinus žymiai didesnė, nei pas mus.

Cia toks suPtilus bajeris apie kinus su ju menama formule x3 ir realia
"vieno vaiko" politika? Ar netycia supainiojom su Indija?

S.